PŘÍPADOVÉ STUDIE

Naše/vaše výsledky nejsou náhoda.

Na cestu za novou výzvou se vždy vydáváme vyzbrojení ověřenými metodami, plánem a odhodláním. Úspěšně dojít do cíle není štěstí, ale výsledek systematické a tvrdé práce.

ADROP

Záááážitky pro chlapy. Proměnili jsme anonymní e-shop v lovebrand

Mezi e-shopy panuje tvrdá konkurence a obchody prodávající podobné nebo dokonce identické produkty nejsou žádnou výjimkou. I to je jeden z důvodů, proč Adrop.cz nutně potřeboval rebranding. A tak si teď můžete přečíst, jak jsme nadesignovali zbrusu novou značku. Na zážitky z téhle cesty jen tak nezapomeneme.

Celý příběh

DATAWEPS

Jak jsme vyvedli datovou firmu z labyrintu a sjednotili 4 produkty pod jednu značku

30 nadšených lidí, největší čeští e-commerce hráči jako zákazníci, 4 plně autonomní nástroje. A k tomu jedna výzva, dostat to všechno pod jednu značku – Dataweps. Teď vám představíme cestu labyrintem, těžké překážky a samozřejmě výsledek. Bod po bodu.

Celý příběh

OBSAHOVÁ AGENTURA

Obsahová agentura získala novou identitu. My silného partnera a pevné přátelství

Textaři z brněnské Obsahové agentury se do úvodního workshopu ponořili natolik, že nám došly post-ity. Naštěstí nám ani Obsahovce nedošly nápady, a tak jsme společně našli cestu k identitě, o kterou se můžou každý den opřít. Výjimečná spolupráce vyústila ve 2. místo v soutěží WebTop100. Přátelství a spolupráce s Obsahovkou se ale rozvíjí dodnes.

Celý příběh

HOTEL LOMNICA

Jak pečujeme o vizuální identitu jednoho z největších hotelů z dob Rakouska-Uherska

91 hodin ve vlaku mezi Prahou a Tatranskou Lomnicí. Schůzky s vedením hotelu i s číšníky. Dlouhé noci nad skicami a prototypy. Od původně poptávaného loga se naše spolupráce s Hotelem Lomnica pořádně rozvětvila. Cestu k ní i její výsledky vám detailně představíme.

Celý příběh

Pojďme naplánovat společnou cestu.