Na cestu za novou výzvou se vždy vydáváme vyzbrojení ověřenými metodami, plánem a odhodláním. Úspěšně dojít do cíle není štěstí, ale výsledek systematické a tvrdé práce.
581 hodin, za které jsme Portu navrhli novou strukturu webu, totálně ho předělali, pustili se do kompletního redesignu webové aplikace (UX & UI), redesignovali flow investičního dotazníku a nadesignovali novou mobilní aplikaci. Ukážeme vám kus naší cesty.
91 hodin ve vlaku mezi Prahou
a Tatranskou Lomnicí. Schůzky s vedením hotelu i s číšníky. Dlouhé noci nad skicami a prototypy. Od původně poptávaného loga se naše spolupráce s Hotelem Lomnica pořádně rozvětvila. Cestu k ní i její výsledky vám detailně představíme.
Když nám přišla poptávka od Martina Pitry z Dolních Dunajovic, netušili jsme, na jak inspirativní rodinu jsme právě narazili. Vinařství AP založil před 30 lety Martinův tatínek, pan Alois Pitra. Spolu s jeho ženou Radmilou ve vinařství dennodenně pracují už dlouhé roky a jejich dospělé děti jim jej pomáhají dál rozvíjet. Do teď se soustředili pouze na produkt. Martin však zavelel k práci na značce a nových prodejních kanálech. Podívejte se, jakou změnou s námi právě prochází.
Textaři z brněnské Obsahové agentury se do úvodního workshopu ponořili natolik, že nám došly post-ity. Naštěstí nám ani Obsahovce nedošly nápady, a tak jsme společně našli cestu k identitě, o kterou se můžou každý den opřít. Výjimečná spolupráce vyústila ve 2. místo v soutěží WebTop100. Přátelství a spolupráce s Obsahovkou se ale rozvíjí dodnes.
Mezi e-shopy panuje tvrdá konkurence a obchody prodávající podobné nebo dokonce identické produkty nejsou žádnou výjimkou. I to je jeden z důvodů, proč Adrop.cz nutně potřeboval rebranding. A tak si teď můžete přečíst, jak jsme nadesignovali zbrusu novou značku. Na zážitky z téhle cesty jen tak nezapomeneme.
30 nadšených lidí, největší čeští e-commerce hráči jako zákazníci, 4 plně autonomní nástroje. A k tomu jedna výzva, dostat to všechno pod jednu značku – Dataweps. Teď vám představíme cestu labyrintem, těžké překážky a samozřejmě výsledek. Bod po bodu.
Schůzka těsně před Vánoci 2018 nám přinesla nečekaný dárek. Nadesignovat přehlednější reportování dat, se kterými pracují experti pojišťoven z celého světa. Ti sestavují na základě meteorologické předpovědi odhady škod způsobené blížícím se hurikánem nebo vichřicí, které se aktualizují v reálném čase. Tyto podklady hrají klíčovou roli v efektivním řešení následků katastrof včetně vyplácení škod zasaženým