Prozkoumejte naši práci

Záááážitky pro chlapy. Proměnili jsme anonymní e-shop v lovebrand

Mezi e-shopy panuje tvrdá konkurence a obchody prodávající podobné nebo dokonce identické produkty nejsou žádnou výjimkou. I to je jeden z důvodů, proč Adrop.cz nutně potřeboval rebranding. A tak si teď můžete přečíst, jak jsme nadesignovali zbrusu novou značku. Na zážitky z téhle cesty jen tak nezapomeneme.

Jak to všechno začalo?

Napsali nám Luboš s Rosťou, že se mění. Ke změně značky jim pomáhali kluci z Lovebrandu a to je vždy signál, že to bude něco velkého. Adrop.cz je e-shop se zážitky. V té době byl podobný jako větší hráči na trhu Allegria nebo nebo třeba nepřímá konkurence – obří Slevomat. Velcí hráči, s kterými je těžké soupeřit a hlavně růst. Adrop.cz existuje už X rokem a vybudoval ho z nuly jeho zakladatel a šéf Rosťa Peníška. Z Liberce, kde mají sídlo, chtějí dělat velké věci, ale zatím to šlo ztuha.

původní logo Adropu

Problémy Adropu

Jakmile někdo začne nabízet na malém trhu firem na zážitky v Česku nějakou bombu – například jízdu v Tesle – konkurence začne nabízet to samé od stejného poskytovatele. Je těžké se odlišit. Z toho plyne i druhý velký problém. Lidé často nakoupí zážitek na Adropu ale zpětně nedokážou říct, že zážitek nakoupili na Adropu. Značka je nezapamatovatelná. Zákazníci se nevracejí a při další koupi hledají opět úplně znova.

V Adrop.cz tušili, že tuhle bitvu Davida s Goliášem nevyhrajou, aspoň ne s tehdejším nastavením.

Žádný vizuál, žádné ikonky, žádné kresbičky. Ale Á a Ó - základní lidské projevy emocí. Jdeme do toho.

Do jaké výzvy se pustíme s vámi? Ozvěte se nám na petr@remembership.cz
Nebo si rovnou zamluvte polední konzultaci.

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jak jsme vyvedli datovou firmu z labyrintu a sjednotili 4 produkty pod jednu značku

DATAWEPS

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jak měníme malé vinařství z jižní Moravy? Od designu etiket přes strategickou spolupráci.

VINAŘSTVÍ PITRA
Všechny případovky
FacebookInstagramLinkedin