Prozkoumejte naši práci

Obsahová agentura získala novou identitu. My silného partnera, pevné přátelství a 2. místo ve WebTop 100

Textaři z brněnské Obsahové agentury se do úvodního workshopu ponořili natolik, že nám došly post-ity. Naštěstí nám ani Obsahovce nedošly nápady, a tak jsme společně našli cestu k identitě, o kterou se můžou každý den opřít. Výjimečná spolupráce vyústila ve 2. místo v soutěží WebTop10. Přátelství a spolupráce s Obsahovkou se ale rozvíjí dodnes.

VAROVÁNÍ

Tato případovka je jiná než ostatní. Ze všech našich klientů se stávají #friendsnotclients. S Obsahovou agenturou jsme se ale na společné cestě spřátelili natolik, že spolu trávíme i víkendy. Proto budeme místy možná trochu osobnější. Jinak to ale s Obsahovkou nejde. Chcete-li se rovnou podívat na výsledky, stačí kliknout.

Jak to všechno začalo?

1 vize, 2 Bún bò Nam Bộ a a 764 věcí ke zlepšení. Jedním z našich prvních #friendsnotclients je Raynet CRM. Raynetu tvoří texty Obsahová agentura. Obsahová agentura nutně potřebovala rebranding. A tak nás šéf marketingu Raynetu – rejnok Vašek (díky Vašku!) – doporučil Martinovi z Obsahovky. Putování za novým brandem mohlo začít. S majitelem Obsahovky Martinem jsme si ve vietnamské restauraci v centru Brna představili cestu, která nás společně čekala - hlavním cílem bylo od začátku maximálně zapojit celou firmu

Největší bolístky, které zazněly nad Bún bò Nam Bộ

  • Je nás 11, ale vizi utváří jen 1 člověk. Ten to tak dál nechce.

  • Z naší prezentace nejde vyčíst, co už umíme.

  • Nemáme funkční mobilní verzi webu.

  • … a dalších 764 věcí, ke zlepšení.

„To, jak vypadala a působila naše značka, sráželo hodnotu naší práce. Nemohli jsme se o ni opřít.“

Martin Brablec, majitel Obsahové agentury

Navržený postup

Od začátku jsme věděli, že dojít do cíle zabere pěkný balík hodin. Věříme totiž, že dobrý výsledek vyžaduje hodně času nejen nás, ale i klienta. Naštěstí v to samé věřili i v Obsahovce, takže jsme obratem dostali zelenou ke startu.

Cesta k výsledku

1) První setkání s týmem

Před každým workshopem je důležité se poznat, sladit, říct si očekávání, a také všem vysvětlit, co nás následující den čeká. Potřebujeme, aby se každý v týmu maximálně zapojil a měl z celého procesu stejný užitek jako my. Proto neriskujeme a vše řešíme s jednodenním předstihem na předworkshopovém kafi.

„Představa, že je do procesu tvorby zapojený celý tým, který bude na několika půldenních workshopech lepit barevné lístečky, na mě působila podivně. Proč si nás prostě nevyzpovídají a nepřijdou s návrhy? Záhy jsem ale pochopil, jak velký smysl má tvořit společně.“

Vojta Šmíd

S tehdy 11členným týmem Obsahovky jsme se potkali v zasedačce na JICu a společně jsme ladili očekávání a program následujícího dne. Noc před workshopem jsme neměli úplně lehké spaní. Tu a tam totiž z týmu zaznívaly skeptické, ale upřímné obavy. Přesto jsme se těšili. Hlavně na to, že tyhle obavy vyvrátíme díky metodám, kterým věříme.

Do jaké výzvy se pustíme s vámi? Ozvěte se nám na petr@remembership.cz
Nebo si rovnou zamluvte polední konzultaci.

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jak měníme český startup v kosmetickou značku světové úrovně?

NAFIGATE COSMETICS

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Záááážitky pro chlapy. Proměnili jsme anonymní e-shop v lovebrand

ADROP
Všechny případovky
FacebookInstagramLinkedin