Prozkoumejte naši práci

Focus Question

Metodou vás provede:

Proč Focus Question?

Abychom společně dorazili do cíle, potřebujeme mapu a směr. A přesně to je Focus Question. Díky ní máme v ruce kompas, který nás směřuje k řešení problému. Nerozhodujeme se pak, jestli se nám logo líbí, ale jestli řeší to, co vás pálí.

Metoda krok za krokem

Focus Question dává směr naší práci – je to zadání, které společně vymyslíme a které nastaví správný azimut. Cestu stavíme na pevných základech. Proto se vždy ptáme: „Jak bychom mohli…“. Další část otázky doplníme společně tak, aby do písmene naplňovala to, co od spolupráce očekáváte.

Abychom sestavili kvalitní kompas, předchází obvykle hledání Focus Question metoda Jobs, Pains & Gains. Díky ní se intenzivně podíváme na potřeby a problémy vašeho produktu/služby/značky a zjistíme směr, kterým se pomocí Focus Question ubírat.

Nadefinováním jedné nebo více Focus Question nemáme vyhráno. Máme ale jasno v tom, že spolupráce řeší skutečné problémy. Víme, že se zaměřujeme na to, co vám opravdu pomůže.

  • Jaká bude vaše role?

    Dostanete se k tomu, co skutečně hledáte. Posunete se z obecného „chceme víc zákazníků“ ke konkrétnímu „chceme, aby z Česka vymizely rakovinotvorné podlahy“. Společně půjdeme hluboko pod povrch a váš produkt/službu/značku podrobíme mikroskopickému rozboru. Na žádný krok ale nebudete sami, čestné pionýrské na to.

  • Co budeme potřebovat

    • místnost s volnou plochou na lepení lístečků

    • post-ity (máme vlastní zásoby)

    • A3 papíry

    • fixy pro každého (máme vlastní zásoby)

    • váš tým (všechny, kteří k tomu mají co říct, ale i ostatní – vedení, marketing, obchod, zákaznickou podporu...)

    • vaše maximální soustředění s minimem vyrušování

  • Typická délka nebo co předchází této metodě:

    1 - 2 hodiny (je třeba spojit s Jobs, Pains & Gains)

Jaké další metody používáme
FacebookInstagramLinkedin