Metodou vás provede:
Metoda, která pomáhá sladit tým a očekávání na začátku každé spolupráce. Pomocí ní předcházíme nedorozuměním, které často plynou z komunikačních chyb, a odkrýváme nevyřčená nebo lichá očekávání.
„Očekávám, že naplníte moje očekávání.“ Bojujeme proti povrchním a všeobecným představám, které platí stejně dobře pro nás jako pro řidiče autobusu. Metodu 3 očekávání používáme proto, abychom si hned od začátku udělali jasno, co od sebe můžeme čekat.
Při hledání očekávání se ponoříme do hloubky. Každý člen výpravy má svoji roli a ještě než se vydáme na cestu, potřebujeme ji znát. Od každého v týmu nás proto zajímá:
Co očekáváte od vaší značky/produktu/služby po splnění požadovaného? Proč tady jsme?
Co očekáváte od REMEMBERSHIP_?
Co můžeme očekávat my od vás, jako jednotlivce? Co chcete přinést do týmu?
Na řadu přichází naše oblíbená tužka a papír. Každý svoje očekávání nakreslí a řekne nahlas. Nezáleží, jestli jde o slečnu z recepce nebo generálního ředitele. Rozebereme je a zjistíme, zda máme o společné cestě stejné představy.
Na začátku je důležité se sladit a hlavně vědět na čem jsme. Chceme tu nejupřímější a nejotevřenější diskuzi pro dobrý start a fungování jako jeden tým.
A3 papír pro každého
fixy
upřímnost a otevřenost
0,5 - 1 h
Součástí většího workshopu, úvodního