Design metody, kterým věříme.

Metoda

Úvodní workshop

Metodou vás provede:

Proč Úvodní workshop?

Protože věříme, že dobrá práce potřebuje dobré prostředí, důvěru a hlavně zapojení všech, co s daným produktem či službou mají co do činění.

Proto nepracujete na základě zadání po e-mailu nebo ze schůzky. Nezavřeme se do studia a po měsíci vám neukážeme naleštěnou prezentaci s očekáváním, že se vám bude stoprocentně líbit.

Pracujeme způsobem, který vytváří kreativní prostředí s důvěrou a zapojením celých týmů. Věříme totiž, že nejsme odborníci na klientův byznys. A že žádná agentura či studio nemůže být. Odborník je právě klient a celý jeho tým.

Proto do našeho kreativního procesu klientský tým maximálně zapojujeme a práci vytváříme společně s ním. To vše děláme na základě designthinking přístupu – zjednodušeně řečeno vycházíme z toho, že víc hlav víc ví.

Metoda krok za krokem

  1. Předworkshopové kafe
  2. Check-In
  3. Tři očekávání (pokud jsme je nezvládli na předworkshopovém kafi)
  4. Jobs, Pains & Gains
  5. Focus Question
  6. Feedback
  7. Check-Out

Úvodní workshop je o nejen o sladění a poznání týmu, ale především o produktu/službě/značce, na které jdeme pracovat. Ať už spolu jdeme rebrandovat, vymýšlet kampaň, designovat web nebo hledat strategii vaší značky, začneme úvodním workshopem. Zažijete s námi post-itové dobrodružství při _Jobs, Pains & Gain_ i hluboké ponoření až k samému dnu při vymýšlení Focus Question. Díky těmto dvěma metodám nastavíme azimut a vypravíme se směrem k cíli.

4× co děláme jinak

1. #friendsnotclients
Klient pro nás není klient, ale parťák. V týmu pracujeme společně.

2. Nejsme odborníci na každý byznys
Nehrajeme si na to, že víme, jak se pokládají podlahy. Proto pracujeme společně s klientovým týmem – tedy těmi, kteří znají rozdíl mezi betonem a anhydridem.

3. Díváme se z nadhledu
Na workshopu probereme celý váš byznys. Díky tomu otevřete Pandořinu skříňku a získáte nespočet námětů na změnu.

4. Chceme, aby do sebe všechno zapadalo
Začneme s logem a většinou skončíme u celého kreativního konceptu, který odráží příběh značky.

Co budeme potřebovat při hledání Jobs, Pains & Gains?

  • místnost s volnou plochou na lepení lístečků (může to být ta naše na Vinohradech, nebo ta vaše kdekoliv se domluvíme)
  • post-ity (máme vlastní zásoby)
  • fixy pro každého (máme vlastní zásoby)
  • váš tým (všechny, kteří k tomu mají co říct, ale i ostatní – vedení, marketing, obchod, zákaznickou podporu...)
  • maximální soustředění, je to váš čas, buďme offline

Typická délka

3 - 8 h dle velikosti týmu