Design metody, kterým věříme.

Metoda

Design Studio

Metodou vás provede:

Metoda Design Studio je perfektní mix individuální a týmové práce, proto ji používají TOP studia po celém světě. Díky ní získáme během pár desítek minut velký počet nápadů.

Proč Design Studio

Protože víc hlav víc ví a protože nakreslené nápady jsou lepší než ty, které nosíme v hlavě. Díky této metodě nás společně napadnou věci, na které bychom sami nepřišli, a rychle se dobereme k efektivnímu řešení.

Metoda krok za krokem

Papír, tužka a – nápad. Ne v hlavě, ale nápad nakreslený na papíře, zhmotněný prototyp. Ať už jde o novou kampaň nebo zjednodušení firemních procesů, díky naskicovanému prototypu se k řešení dostanete rychleji, než zdlouhavým opisováním.

  1. Každý máme jeden papír A3, který přehneme na 4 části pro 12 nápadů. (lze jiný počet)
     
  2. Známe zadání – jasně definovaný problém, ideálně třeba metodou Focus Question. Pokud máme persony, ve zkratce si je zopakujeme.
     
  3. Máme 8 minut na 4 nápady, do každé části kreslíme jeden. Teď!
     
  4. Každý prezentujeme své 4 nápady, na každý máme 30 vteřin.
     
  5. Zpětná vazba: řekneme, co se nám na kterém nápadu líbilo a proč. Jde nám o konstruktivní kritiku.
     
  6. Jedeme druhé kolo. Máme 8 minut na ty stejné 4 nápady. Můžete je vylepšit nebo třeba celé překreslit. Skicujeme na ten samý papír, cílem je posunout nápady dál.
     
  7. Prezentujeme týmu své nápady a doplníme, jak jsme je posunuli a proč. 30 vteřin na každý.
     
  8. Druhé kolo zpětné vazby.
     
  9. Máme 12 nápadů, které jsou vizualizované. Můžeme se od nich odrazit.

Jaká bude vaše role?

Budete vymýšlet s námi. Jako jeden tým. V REMEMBERSHIP_ nemáme armádu kreativců, kteří vám pošlou prezentaci plnou nablýskaných nápadů. Design studio využíváme pro společný brainstorming. Díky tomu se na cestě posuneme společně a využijeme nápadů každého člena týmu – našeho i vašeho.

Co budeme potřebovat při Design Studiu

  • A3 papíry
  • stopky
  • fixy

Typická délka nebo co předchází této metodě

1 - 2 hodiny (dle počtu nápadů/políček na papíru & velikosti lidí)