Matfyz

Branding

Matematicko-fyzikální fakulta Univerzita Karlovy. Vysoká škola, které nikdo neřekne jinak než Matfyz. A také instituce, která u laické veřejnosti budí všelijaké emoce, často jsou na opačném pólu než ty pozitivní. A vtipy o matfyzácích? Legendární. Jak změnit a posunout toto vnímání veřejnosti? A jak zároveň dosáhnout toho, aby byli studenti na svou alma mater hrdí?

Nelehký úkol. Ale snadné úlohy na Matfyzu ani nezadávají. Při řešení jsme museli vzít do úvahy několik proměnných, stálicí pro nás byli studenti. Ti nám byli hlavní oporou, s nimi jsme konzultovali naše nápady a představy, od nich jsme získávali cenné informace o vnitřním životě fakulty. Důležité informace nám v rámci zadání předal i Jakub Viliš, který nás do tendru pozval. A nakonec se ukázalo, že to s tou pověstí fakulty nebude až tak zlé. Ani to vnímání veřejnosti není jednostranné a pod našima rukama tak vzniká sebevědomá značka.

A výsledná formule? Matfyz je jednoznačně plus. Plus, které vám v životě jednoznačně pomůže, plus, které vás propojí s ostatními a otevře vám netušené obzory. A i když jsme tendr nakonec nakonec nevyhráli, účast v něm byli i pro nás jednoznačné plus.

Sláva vítězům, čest poraženým.