Gyncare

Branding / Web

Keď príroda nemože

Postavit značku Reprodukční kliniky byl velký závazek. Z různých důvodů, třebaže to je pro našeho oblíbeného klienta a jeho super tým, nebo že jde o velmi choulostivé a intimní téma, které lidem mění životy.

 

gyncare logo

 

 

 

Pomáhat novému životu tam, kde příroda nestačí.

 

To je náš komunikační i kreativní koncept kliniky Gyncare. Po úvodních workshopech, kterých se účastnili i experti kliniky, jsme došli k závěrům, že je třeba komunikovat výrazně odlišně než konkurence. Většina českých a slovenských reprodukčních klinik omezuje svoji komunikaci na prvoplánové obrázky miminek a šťastných párů, spermií a těhotných maminek. 

Nám to přišlo snad až velmi necitlivé — komunikovat tak, že na vaše potenciální klienty zaútočíte obrázky toho, co se jim tak dlouho nedaří a z čeho jsou tak nešťastní. Rozhodně jsme nechtěli ukazovat šťastná a roztomilá miminka, protože ani u takovýchto metod nikdy není stoprocentní jistota, že se to povede, a proto jsme si byli vědomi, že je třeba začít někde jinde. 

Příroda a moment, kdy se foukne do pampelišky a některá semínky odletí, některá ne, pro nás byl tím, který nám spolu s týmem kliniky přišel nejdůležitější a nejzajímavějtší. To byl Gyncare — velmi jemný a intimní přistup, klidný vůbec ne útočný a prvoplánový a především — pozitivní a snad s trochou naděje. To vše jsme našli v motivu pampelišky, zelené barvy a kombinace reálných fotek z přírody. 

Celý vizuál jsme si pečlivě otestovali, není to přece jen ten nejběžnější způsob komunikace pro reprodukční kliniku. Spolu se Seesame, slovenskou PR agenturou, jsme otestovali vizuály a utvrdili se, že jdeme správnou a zapamatovatelnou cestou. 

 

 

 

 

Pro Gyncare jsme navrhli kreativní koncept, branding, ux & webdesign a v neposlední řadě jsme měli tu čest se podílet i na designu prostor kliniky a spolu s týmem klienta a architekty, dotvářet prostor tak, aby se v něm mohli klienti kliniky cítit co nejlépe a nejpříjemněji, bezpečně. 

Tomuto projektu a především klientovi patří z naší strany velký obdiv. Máme radost, že jsme se mohli podílet na tak důležitém projektu, a především s tak skvělým týmem jaký na tom s námi pracoval. Velké děkuji především investorovi panu doktorovi Bardúnovi, Lence Gondové za skvělý přístup a komunikaci k nám a Janovi Košárovi za vedení digital na straně klienta.