Díky, trenére

Branding / Kampaň

V Česku je hodně trenérů mládeže, kterým stojí za to říct díky. I proto vznikla soutěž s názvem „Díky, trenére”.

Spolu s agenturou Konektor jsme stáli u zrodu soutěže, která si získává, čím dál tím větší popularitu mezi odbornou i laickou veřejností. Námi navržený název má jednoduše vyjadřovat vděk a podporu trenérům dětí a mládeže v České republice a zároveň zviditelnit jejich někdy trochu podceňované úsiíli.

Při tvorbě loga a vizuálu jsme vycházeli z propojení obou světů, které tato soutěž oslovuje, a to se také odráží v konečné podobě loga. Naše spolupráce na projektu tímto ovšem zdaleka neskončila. Mimo jiné jsme nastavili komunikaci soutěže na Facebooku, navrhli jsme koncept webové prezentace a rovněž jsme přišli s nápadem, jak do celé akce zapojit známé osobnosti.

Již v prvním ročníku bylo do soutěže nominování více než tisíc trenérů a velká mediální sledovanost dokládá úspěšnost celého projektu.