D-SPORT

Rebranding / Strategie

D-SPORT je specialistou na sportovní retail. Přes 20 let prodává přední domácí i zahraniční sportovní značky v šestnácti prodejnách po celé České republice.

Původně dárkem k narozeninám bylo nové logo firmy, kterou buduje již přes 20 let bývalý fotbalista Zbyněk Ollender. Nakonec to nebylo pouze logo, D-SPORT potřeboval výrazně pomoci s celou strategií a směřováním firmy. Ta do té doby řešila marketingové aktivity spíše nárazově a dle aktuálních potřeb. Rostoucí konkurence nicméně majitele přiměla k zásadní změně v této oblasti. 

Pro klienta jsme připravili modernější variantu stávajícího loga, zároveň jsme s klientským týmem stanovili i progresivnější směr, co se týká celé komunikace, od designu výloh až po další reklamní aktivity. Mimo jiné jsme vytvořili vizuál, který podporuje komunikaci a strategii klienta a zároveň jej dostatečně odlišuje od konkurenční značky A3 Sport.

Pro klienta jsme dále vytvořili i základní komunikaci na Facebooku a první 3 měsíce jsme se starali o jeho profil. Poté jsme správu profilu předali internímu týmu, který jsme proškolili. Na základě námi stanovené kreativní strategie začal D-SPORT lépe komunikovat se svými zákazníky, nabízet soutěže a další benefity.

V neposlední řadě jsme na míru vytvořili i grafickou podobu nového e-shopu.

S tímto klientem a celým jeho týmem jsme strávili intenzivních 7 měsíců, kdy jsme společně řešili, jak inovovat a lépe uchopit jeho předmět podnikání.