Zpět na články

REMEMBERSHIP_ ve Zlíně ukáže, jak budují studio, které se zaměřuje na vztahy & změny, které vydělávají

V REMEMBERSHIP_ už šestým rokem navrhujeme značky, produkty a kampaně s důrazem na design thinking přístup. Na konferenci Design & Marketing ve Zlíně (7.5.) představíme manifest #friendsnotclients, který nám jako designérům pomáhá při vedení našeho studia a ukazuje, jak přátelské prostředí podporuje design, který vydělává. Věříme, že náš manifest a příběh může pomoct mladým talentům v odvaze, dělat co je baví.

Design studio REMEMBERSHIP_ se zaměřuje na zlepšování zákaznických zkušeností a pomáhá značkám být autentické a relevantní pro své zákazníky i zaměstnance. Vše se děje v rámci designového procesu, do kterého studio vtahuje celý klientský tým.

Příkladem, že design dokáže přímo ovlivňovat hospodářské výsledky firem, tedy vydělávat, je i naše nejčerstvější případová studie o rebrandingu Nafigate Cosmetics. Tuto mladou českou značku jsme provedli designovým procesem, kdy jsme společně s klientským týmem, copywritery z Obsahové agentury i zákazníky této firmy, navrhli novou strategii značky, logo s vizuální identitou a redesignovali všechny produkty. Změna přinesla Nafigate nová B2B partnerství, o 25 % rychlejší růst a ušetřené statisíce na výrobě packagingu už 3 měsíce po redesignu.

Redesign produktů Nafigate Cosmetics, foto: Filip Beránek

Mezi zásadní pilíře našeho studia tak pro nás zcela neodmyslitelně patří vztahy
a nasazení. Na prvních stranách naší ročenky, kterou jsme vydali za rok 2018, tak najdete větu: “Makáme na značkách, produktech a službách jako by byly naše vlastní.” Tento slib je právě odrazem #friendsnotclients přístupu.

U premiéry našeho manifestu ale nebudu sám. Pilíře přístupu, které bychom chtěli šířit českým trhem, nám pomůžou představit i sami naši #friedsnotclients. Náš dlouholetý klient RAYNET CRM v čele s Martinem Bazalou a klient, z kterého se stal velký parťák Martin Brablec z Obsahové agentury. Na pódiu zlínského kongresového centra bude tak v jednu chvíli Praha, Ostrava i Brno.
A to už za to stojí ne? Doražte!