Prozkoumejte naši práci

Jak měníme český startup v kosmetickou značku světové úrovně?

NAFIGATE Cosmetics vyrábí perfektní produkty, které si zákaznice nemohou vynachválit. Při dalším růstu ale mladá firma narážela na limity designu, který v prioritách přece jen stál až za vývojem novinek. Ačkoliv jsme na začátku stáli před zadáním na bannerovou kampaň, už o pár měsíců později jsme společně plánovali cestu za novým designem, lepším zákaznickým zážitkem a produkty, které budou nejen účinné, ale i krásné na pohled.

Jak to všechno začalo?

V listopadu 2017 se potkáváme s Ondrou, šéfem NAFIGATE Cosmetics. Znal nás z vyprávění našich #friendsnotclients Vaška z Raynetu a lidí z Obsahovky, kteří už tou dobou pro NAFIGATE pracovali. Protože své produkty tehdy prodávali zejména přes vlastní e-shop, oslovil nás s potřebou lepších on-line kampaní.

Klaplo to, a úvodní workshop domlouváme už o Vánocích.

„REMEMBERSHIP jsem sledoval dlouho a věděl jsem, že dělají na dobrých projektech a designem žijí. Když jsme hledali partnera pro další tvorbu grafiky pro online kampaně, měl jsem je mezi favority.“

Ondřej Mynář, CEO NAFIGATE Cosmetics

„Pro NAFIGATE jsme už nějakou dobu psali a čím dál tím víc jsme viděli limity toho, jak značka vypadá. Po naší vlastní dobré zkušenosti jsme proto REMEMBERSHIP nejednou zmínili a doporučili – věděli jsme, že postup a nasazení Petra & spol. by bylo to pravé. A nakonec to klaplo.“

Martin Brablec, CEO Obsahová agentura

Původní designy

Navržený postup

Začínáme úvodním workshopem, na kterém jsou všichni klíčoví aktéři: klient + naši designéři + tým Obsahovky.

Do hloubky procházíme vše, co NAFIGATE Cosmetics dělá, jaké benefity má pro své zákazníky i pro lidi uvnitř firmy, a mapujeme největší bolístky. Ukazuje se, že všemi vnímaným problémem je nejednotná komunikace a málo atraktivní design.

Pokračujeme workshopem o personách, které nám představuje Marťa s Luckou z Obsahovky. Persony stojí na datech a výzkumu, takže máme perfektní podklady k tomu, abychom se mohli pustit na výpravu za lepšími kampaněmi – přesně, jak si NAFIGATE přáli.

Tudy cesta nevede

Během workshopů v nás ale sílilo přesvědčení, že ani sebelepší nápady kampaním nepomohou. Tehdejší design totiž moc změn neumožňoval. Věděli jsme, že lepší výsledky jen tak nebudou. Nesmělé pokusy o diskusi na téma větších změn či dokonce redesignu ale klient rázně odmítl jako příliš riskantní.

Pustili jsme se proto do navrhování první kampaně a vylepšování bannerů. (jak znělo zadání) Zároveň jsme usilovně hledali ty správné argumenty, které by NAFIGATE posunuly od dílčích vylepšení trvalým změnám.

Původní kampaně NAFIGATE Cosmetics

„Měli jsme před očima skvělý tým, který poctivě vyvíjel perfektní produkty. Zákaznice, které je mají opravdu rády. Skvělý obsah a našlapané copywriterky. Mohli jsme proto s čistým svědomím, nahlas a bez bullshitu říct, že tuhle značku brzdí to, jak vypadá.

Petr Rubáček, CEO REMEMBERSHIP_

Chcete se s námi vydat na společnou cestu za lepším produktem, službou nebo značkou? Potřebujete odfacilitovat workshop a najít řešení na problémy, kterým čelíte? Naučit svůj tým Design Thinking? Pojďme probrat s čím potřebujete pořádně píchnout.

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Designujeme reporting dat o přírodních katastrofách, v miliardách korun

AON IMPACT FORECASTING

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jak pečujeme o vizuální identitu jednoho z největších hotelů z dob Rakouska-Uherska

HOTEL LOMNICA
Všechny případovky
blue arrow
FacebookInstagramLinkedin